Son yıllarda önemi kavranan kurumsal kimlik; bir firmanın, markanın ya da kuruluşun dışarıdan görünen yüzüdür. Tasarımla yansıtılabilen kurumsal kimlik, en basit tanımla bir imajdır denilebilir.

Şirket imajını ve saygınlığını yükselten kimlik çalışmaları, sadece şirketin sektör içindeki yeriyle ilgili değildir. Mevcut ve potansiyel müşteriler de aslında şirket kimliğiyle doğrudan ilgilidir. Müşterilerin güvenini kazanmak, akıllarında kalıcı yer edinebilmek amacıyla şirketlerin kurumsal bir kimlik çalışmasına ihtiyacı var. Peki, bu nasıl olacak? Şirket kimliği oluşturmak için neler yapılabilir? Başlıyoruz.

Kurumsal Kimlik Nelerden Oluşur?

Kurumsal marka kimliği çok yönlü bir tasarım zincirinden oluşur. Broşür, katalog tasarım, kartvizit, antetli kağıtlar, antetli dosyalar, ajandalar, takvimler, dijital çalışmalar, promosyon ürünler ve logo tasarımı gibi öğelerden oluşturulur. Kurumsal web sitesi ve kurumsal sosyal medya yönetimi gibi dijitale yönelik hizmetler de kurumsal kimlik çalışmaları arasında yer alır. Ajans360, kurumsal kimliğinizi oluştururken gerekli her alanda size profesyonel hizmet veriyor, tüm süreci sizin için kolaylaştırıyor. İşte kurumsal kimlik hizmetlerimizin içeriği; 

Logo – Marka Kimliği

Logo ve marka kimliği tasarımı; sizi sektörünüzdeki diğer markalardan ayıracak ve görsel anlamda zenginleştirecek en önemli aşamadır. Logo tasarımında tamamen benzersiz olmak önemlidir. Logoların anlamlı hikâyesi marka kimliği ile bütünleşir. Görsel olarak dikkat çekmek ve zihinlerde aşinalık oluşturabilmek müşterilerinizin sizi tercih etmesini sağlar. ARS Grup olarak yaratıcı ekibimizle birlikte logo – marka tasarımı çalışmalarımızda size ve hedef kitlenize uygun tasarımlar hazırlıyor, en önemli ve etkili adımı atmanıza yardımcı oluyoruz.